Bli medlem
Bergenshallen
Man-Tor  16.00->22.00
Fredag      STENGT
Lørdag      14.00->18.00
Søndag      15.00->19.00
Vestveggen
Man-Fre  09.00->22.00
Lørdag      09.00->18.00
Søndag      10.00->20.00
Bryggeriet
Man-Fre  16.00->22.00
Lørdag      11.00->19.00
Søndag      12.00->20.00
Årskort/månedskort gir tilgang mellom 07-23 alle dager

Sjekk driftsmeldinger for endringer
news-banner

Ledig stilling som salgs- og eventsjef!

Har du drivkraft nok til å være en kulturbygger som skaper positive opplevelser for andre? Vil du være med å utvikle både ansatte og besøkende? Er du skikkelig gira på klatring, eller skikkelig gira på å bli det? Da kan det være deg vi leter etter!

Salgs- og eventsjef
Oppdatert 03.01.2323

Hvem er vi? Jo, vi er Bergen Klatreklubb – Norges største klatreklubb som drifter tre klatreanlegg, inkludert Nordens største klatrehall – Vestveggen i Åsane Arena. Vi er en liten gjeng på 7 personer som jobber tett sammen i administrasjonen og vi brenner for å spre klatreglede, skape mestringsfølelse og øke aktivitetsnivået for folk i alle aldre. Klatresporten er i sterk vekst og vi ønsker å lede utviklingen videre til nye høyder – vi trenger derfor  enda en person med på laget!

 

 

Hvilken type medarbeider er vi på jakt etter? Jo, vi trenger en dyktig selger som kan videreutvikle klubben slik at vi fremstår som en tydeligere merkevare både i anleggene våre, men også utad og for våre medlemmer. Vi har som mål å være en levende klubb som tilbyr mer enn bare klatretilbud til våre kunder; vi vil gi dem opplevelser, mestringsfølelse og en arena til å drive aktivitet på og her er det mange spennende utviklings muligheter for den rette kandidaten. Hos oss vil du som sjef for salg og arrangementer få ansvar for arbeidet som foregår i resepsjonen og butikken vår, i tillegg til store og små arrangement gjennom året. Markedsføring av aktivitetene i klubben er også en sentral arbeidsoppgave.

 

Er du den rette? Om du er god på sosiale medier og har innsikt i økonomi og datasystemer er det en stor fordel, men det viktigste for oss er at du har drivkraft til å få ting til å skje og at du klarer å skape en god kultur rundt aktiviteten.

Om du har kompetansen vi trenger og har lyst til å jobbe på en dynamisk og spennende arbeidsplass der ingen dager er like og hvor du kan gjøre en forskjell – ja, da håper vi du sender inn en søknad! Vi har nemlig savnet en som deg.

 

Personlige egenskaper

·      Utadvendt, engasjert og pliktoppfyllende

·      Strukturert og motivert

·      Gira på å ta initiativ – og uredd for å feile

·      Løsningsorientert og selvstendig

·      Klar for utfordringer og villig til å lære nye ting

·      Ha et ønske om å videreutvikle Bergen Klatreklubb og være brennende opptatt av å styrke vårt omdømme i miljøet

 

 

Ønskede kvalifikasjoner

·      Erfaring fra butikk/resepsjonsarbeid

·      God forståelse for salg

·      Ledererfaring med en synlig og motiverende stil

·      Utpreget serviceinnstilling, og ønskelig med erfaring fra servicenæringen

·      Fleksibel og med stor arbeidskapasitet

·      Erfaring med bruk av sosiale medier i markedsføring

·      Behersker bruk av digitale verktøy som Excel, bemanningsplanlegger, kassesystem etc.

 

Vi tilbyr:

·      En spennende og utfordrende stilling i Nordens største klatreanlegg

·      Et hyggelig arbeidsmiljø med folk som heier hverandre frem og er opptatt av å

skape noe positivt sammen

·      Muligheten til å være med på å forme en bedrift i vekst

·      Autonomi og kontroll over egen jobbhverdag

·      Lønn fra 480 000,- til 580 000,- avhengig av kvalifikasjoner og erfaring

 

Ønsker du å søke på stillingen kan du gjøre det gjennom søknadsportalen til finn.no eller ved å sende en søknad til tk@bergenklatreklubb.no